miércoles, 15 de mayo de 2013

Las Highlands, Escocia


06/04/2013: Dia de excursión por las Highlands esocesas, contraté una excursión que salía desde Edimburgo y hacia un recorrido que pasaba por Stirling, Glencoe, Fort William y el lago Ness en Fort August. 12 horas de duración en autobús que valen la pena por los increibles paisajes que ofrece.

Vacas de las Highlands, famosas por ser una de las razas británicas más antiguas. Están cubiertas de pelo hasta los ojos, para protegerse de los duros inviernos.



Aquí pongo diferentes fotos que hice en esta excursión a las Highlands;

Montañas nevadas en abril:



 



Parte del viaducto por donde va el tren que sale en la película de Harry Potter:



Cerca de Fort William se encuentra este monumento a los comandos británicos caídos en la segunda guerra mundial:





El enorme lago Ness;

El monstruo del lago Ness:








3 comentarios:

  1. Menudo reportaje gráfico!!! Una entrada excelente...
    un saludo,

    Trini
    http://yoadoroviajar.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Hola,

    Fa mesos que segueixo el vostre bloc perquè m'apassiona viatjar. No ho puc fer tant com voldria i per això gaudeixo de blocs com aquest, a través del qual puc descobrir altres mons i llocs que m'agradaria conèixer. Del bloc, me n'agrada especialment els consells que aneu donant i la utilitat de les entrades. Amb poca estona em puc fer a la idea de quines són les millors rutes i de quins llocs val la pena visitar. M'agradaria fer totes les rutes i tots els viatges que proposeu. Quina enveja que feu!

    Aquest estiu, però, he decidit viatjar a Madeira i vull fer-vos una pregunta concreta. Estic planificant el viatge seguint la ruta que proposeu vosaltres. Concretament, la de Ponta de São Lourenço és una de les que em ve més de gust fer. Tinc previst passar-m'hi més d'un dia i m'aniria molt bé que em recomanéssiu algun hotel proper per poder-hi descansar.

    Us felicito pel bloc. Ja us enviaré les meves impressions des de Madeira!

    I moltes gràcies per endavant.

    Oscar

    ResponderEliminar

Bienvenid@ a Mis Viajes por el Mundo.

Gracias por comentar.
e-mail: josalap@gmail.com

Paises visitados: